poniedziałek, 24 lipca 2017

Kręcę kwiatki

To mój ostatni post przed wyjazdem,a ponieważ razem ze mną leci do córki jej koleżanka z rodziną,więc będzie u nas gwarno i wesoło przez następne 3 tygodnie tak że mogę mieć mało czasu na zaglądanie tutaj,choć usilnie będę się starała to robić.Ostatnio wzięło mnie na robienie kwiatków,część jest z papieru,część z foamiranu,powiem szczerze,że wolę robić je z papieru,z foamiranu są bardzo czasochłonne,trzeba w dodatku wyciągać żelazko i klej na gorąco.Te kwiatki wycinałam ręcznie,a następna partia,której nie mam na zdjęciach ,dzięki Joli  ,są już wycinane wykrojnikami.

te są z foamiranu

te papierowe




te znowu z foamiranu i wszystkie pozostałe





a tu jeszcze karteczka na urodziny zapalonego akwarysty i fana piłki nożnej



i następne moje tworki quillingowe






Pozdrawiam serdecznie wszystkich miłych "Zaglądaczy" i do zobaczenia.

17 komentarzy:

  1. Lucyś, wspaniałe te kwiaty natworzyłaś!
    Kartka jest cudna - piłka z kryształków zawładnęła moją wyobraźnią.
    Szczęśliwej podróży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się karteczka z rybkami - cudna! A kryształowa piłka zaskakująca - super pomysł!
    Kwiatuszków cała łąka. Ja akurat wolę foamiran, ale jak nie chcesz wyciągać żelazka, to polecam piankę jedwabną lub foamiran na zimno.
    Pozdrawiam Podróżniczko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te różyczki,chciałam się nauczyć ale kupiłam złą piankę tę grubą w empiku i mi nie wyszły a karteczka jest śliczna i bardzo pomysłowa ta z rybkami - serdeczności ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wysyp kwiatowy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne te kwiaty! I jaka super karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka Lucynko, ta piłka wygląda niesamowicie!
    Kwiaty są śliczne, i te papierowe i z foamiranu. Ja też ostatnio miętolę foamiran. Polecam zimny, jeśli jeszcze nie próbowałaś. Nie potrzeba żelazka. Kupiłam też buteleczkę specjalnego kleju do foamiranu i nie męczę się już z pistoletem.
    Życzę Ci spokojnej podróży i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Twoje kwiatuszki, zarówno z papieru jak i z foamiranu. A kartka wymiata , od frontu świetna piłka z kryształków a w środku piękne akwarium z rybkami , Gratuluję pomysłu i wykonania.
    No i oczywiście szczęśliwego lotu i pobytu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kwiaty!!! Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kwiatki, ilość imponująca i cudowna kartka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile cudnych kwiatuszków, a te papierowe są równie piękne jak te z foamiranu. Karteczka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwieciem nas obsypałaś, śliczności, ale to pomysł z kartkami powalił mnie na kolana, szczególnie tak piłka nożna. Widzę, nie tylko mnie zachwyciłaś :)
    Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lucynko! Kwiatki są Wspaniałe jedne i drugie, Karteczka piękna i oryginalna - Pozdrawiam Cię Cieplutko I Miłego pobytu za granicą Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie nakręciłaś, Lucynko, bardzo kolorowo ;) Kartka Wspaniała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycam się kwiatuszkami. Pięknie je nakręciłaś!
    Szczęśliwej podróży życzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne kwiatki,długo trwało zanim się przekonałam do foamiranu i już innych nie robię.Wolę robić z zimnego i do tego nie trzeba żelazka.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedziny,a jeżeli komuś jeszcze się chce napisać słówko ,to jest to prawdziwy nektar dla duszy.